Published April 11th, 2012

Suomen parhaaksi työpaikaksi tänä vuonna valittu ohjelmistotalo Futurice on perustanut Isoon-Britanniaan tytäryhtiön, Futurice Ltd:n. Huhtikuun alussa perustettu Lontoon toimisto palvelee Ison-Britannian markkinoilla operaattoreita, mediataloja ja matkapuhelinvalmistajia.

Ensimmäisen vuoden kasvu huimaa

Toimiston perustamista edelsi toiminnan aloittaminen Lontoossa jo viime vuoden kolmannella neljänneksellä. Kasvu on ollut nopeaa, ja ensimmäisen vuoden liikevaihto tulee nousemaan noin 1.4 miljoonaan euroon. Suurin osa liikevaihdosta tulee uusilta paikallisilta asiakkailta.

Ketterällä ohjelmistokehityksellä kova kysyntä

Futuricen menestys maailmalla perustuu vahvan toimialaosaamisen ja ketterän ohjelmistokehityksen saumattomaan yhdistelmään. ”Ison-­Britannian markkinoilla on suuri tarve ketterille ohjelmistokehitysmenetelmille ja IT-­yrityksille, jotka tekevät asioita uudella tavalla. Futuricen mutkaton tapa toimia ja tehdä asioita lähellä asiakasta on otettu erityisen hyvin vastaan”, toteaa Futurice Ltd:n toimitusjohtaja Lauri Eloranta.

Lisätiedot:

Futurice Ltd